5 کاری که باید قبل از رفتن به کانادا انجام دهید !
نوشته شده توسط : alipour


5
Things You Should Do Before Moving To Canada گذشته از کنار گذاشتن مرزوبوم خود و مهاجرت به کانادا، چیزهای متعددی در ذهن دارید . این کلیدی میباشد که فهم و شعور کنیم که کانادا کشور دیگری هست و راه معاش از نظر آب و هوا، فرهنگ، شغل و غیره تماما گوناگون هست . در این مطلب ما 5 کاری که می بایست گذشته از رفتن به کانادا انجام دهید را به شما متذکر می شویم .

وقتی که به کشور دیگری سفر می کنید، انتظارات جدیدی را با محفظه نو تولید می کنید، به خصوص در مسئله کانادا . کانادا به آسانی افراد را چیره می کند و خرسند با جاه طلبی و دارای تعهد برای وصال به اهدافشان در زندگی پر می شود .

روز جاری ما پنج موضوع کلیدی از چیزهایی را که قبل از این‌که شما را به عنوان یک اقامت دایم در کانادا معاش می کنیم، برنامه ریزی کنید .

بیمه
ی درمانی کانادا درست قبلی از اینکه شما را به کانادا برسانید، باید بیمه درمانی فردی یا این که خانوادگی خویش را برای پوشش دادن به شما یا این که هر مورد از اعضای خانواده یاور خود برای سه ماه اولیه تا زمانیکه برنامه رسمی خدمات طبی موءثر واقع شود و بتوانید از تمام مزایای برنامه لذت ببرید برای پوشش کامل - در کانادا بسیاری از هزینه های پزشکی در برنامه های پزشکی منظم تحت پوشش هر اقامت دایم یا این که شهروند مستمر واجد موقعیت هست .


5
Things You Should Do Before Moving To Canada اکانت
بانکی پس از فرود در کانادا شما می توانید برای یک اکانت بانکی درخواست بدهید . حساب های بانکی در کانادا تنها در صورتی قابلیت و امکان پذیر می‌باشد که متقاضی کلیدی در حالا حاضر جواز اقامت دایم کانادا / قبول دانشجو / شهروندی کانادا را داشته باشد . این بدان مفهوم است که باز کردن اکانت بانکی خود در کانادا فقط پس از این‌که شما به طور ایمن به مرزوبوم وارد می شوید، انجام می شود . همینطور پیشنهاد می شود تا وقتی که یک اکانت بانکی دارای اعتبار و کارت اعتباری / اعتباری در دست داشته باشید، بایستی از اکانت های سابق خود نگه دارید چون بسیاری از خدمات حساس در کانادا نیاز به حضور مستمر بدهی / کارت اعتباری دارا‌هستند .

موسسه حقوقی پاد

ارز
خارجی به شدت پیشنهاد می شود که از یک ارائه دهنده خدمات ارز فرنگی رشته ای برای انتقال پول خویش به کانادا استعمال نمایید . در صورتی‌که چه تمام خزانه ها در کانادا و در منزل شما، مملکت می توانند این عمل را برای شما انجام دهند، ارائه دهنده سرویس رشته ای ارز خارجی سرویس ها توسعه یافته تر ارائه می دهد و می تواند شما را با نرخ های خوبتر و قیمت برای پول خویش به ارمغان بیاورد . در چهره تغییر تحول اندازه حجم زیاد، تفاوت های کوچک در نرخ می تواند تفاوت متعددی را نسبت به میزان دارایی ای که در کانادا دریافت می فرمائید داشته باشد .

مدرسه
کودکان برای کودکان سن مدرسه، بایستی پیشین از ورود به کانادا، مدارک تحصیلی، مدارک تحصیلی و خلاصه دوره خود را از مدرسه ها پیشین خویش سازماندهی کنید . این به مشاوران مدرسه کانادایی کمک خواهد کرد تا تحصیلات و دستاوردهای پیشین خویش را ارزیابی کنند و از شیوه آن آنان را به کلاس خاصی اختصاص دهند . همچنین مضاعف اصلی می باشد که قبل از ورود به کانادا برای تعدادی مدرسه برای صرفه جویی در زمان ارزشمند قبول در هر موسسه آموزشی، زیاد دارای اهمیت میباشد .

خرید
و یا این که اجاره ملک در صورتی‌که قصد دارید یک ملک را به زودی پس از ورود خویش به کانادا بفروشید یا این که آنرا اجاره دهید، دوچندان پیشنهاد میگردد گذشته از ورود به کانادا از سرویس ها بروکر وام استعمال نمائید . کارگزار وام مسکن می تواند به شما مشورت کردن حرفه ای ارائه دهد و شایسته ترین معاملات جان دار در بازار کانادا را پیدا نماید . با انجام این کار به طور پیش می توانید یک ایده واقع بینانه از آنچه که می توانید بپردازید را بدست آورید و ولی به جای خود به جای اقامت در یک هتل باشید .

مهمترین چیز در هنگام فراهم سازی مهاجرت به کانادا، برهه زمانی بندی و اثربخشی است . اطمینان حاصل فرمائید که تمامی چیز را که حتمی دارید گذشته از انجام آن به خیر و خوبی انجام دهید را ادراک نمایید و تمامی مهلت های حتمی برای اخذ هر عنصر را به موقع بدانید .





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: